داستان یه اسفند ماهی....
مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو /شاه بیتی میشود در دفتر ودیوان عشق

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 45897
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1


داستان یه اسفند ماهی....

 اگـــر روزی داســـتان یه اسفند ماهی رو نقـــــل کردی …!!
بـگـــــــــــو …!!


بـی کــس بـــود امــا کســــی را بـی کــس نکـــرد …!!


تنهــــا بـــود امــــا کســـی را تنهـــا نگذاشـــت …!!


دلشکســــته بــــود امــــا دل کســـی را نشکســت …!!


کـــوه غــــم بـــود ولــــی سعی کرد کســـی را غمگــــین نکـــــند …!!


و شـــایــد بـــد بـــود ولـــــی بــــرای کســــی بــــد نخــــواســـت …!!

 

اسفندی که باشی صبرت که لبریز شه فقط می گذری …


هرچقدم که واست عزیز باشه …


اسفندی ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻏﻤﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ


ﭘﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ


ﺁﻧﻮﻗﺖ ﻫﻤــﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻧـﻪ ﺩﺭﺩﯼ


ﻫﺴﺖ ﻭ ﻧـﻪ ﻏﻤــﯽ که ﺑﺨــﻮﺭﯼ

 

اسفندی که باشی بهترین مشاور واسه همه ای، اما به خودت که میرسی نمی دونی چی درسته و چی غلط..!

اسفندی که باشی میشی یه ” مرد اسفندی ” که جذابیت زیادی واسه خانومای ماه های دیگه داری…!

 

اسفندی که باشی میشی یه ” زن اسفندی” که میتونی آرزوی هر مردی باشی…!

اسفندی که باشی دلت نازکه و زودی میشکنه اما دم نمی زنی و بازم می خندی!

…!اسفندی که باشی گاهی خودتم نمی دونی چته! درکت خارج از توان اطرافیانت میشه..!

اسفندی که باشی معنی سکوتت رو فقط خودت میفهمی و بس!

 

اسفندی که باشی عالم و آدمو به راحتی آب خوردن درک می کنی اما دریغ از یه درک کوچولو واسه خودت…!

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زندگیم
ساعت17:13---20 آبان 1393
نمی دانم چگونه می تواند اینقدر بی اعتنایی کند .واقعا او قلب ندارد؟!!! یا شاید فکرمی کند من دلی برای

شکستن ندارم .ولی او اشتباه فکر می کند من قلبی دارم که شکسته وهیچ دوایی غیر از عشق ندارد. گفتم

عشق عشق کلمه ای سه حرفی است مثل سه ایستگاه زندگی تولد عشق مرگ من همیشه می خواستم

ایستگاه دوم پیاده شوم اما نشد ومن همیشه در ایستگاهی به نام مرگ برای عشق پیاده می شوم بازهم

می گویم اشکال ندارد من برای تو هم که باشد میمیرم . من همیشه دوستت داشتم و تو حتی یک نگاه هم به

من نکردی تو که تمام وجود من تویی که هر لحظه بیادت هستم واشک بر گونه هایم جاریست . چرا بر نمی

گردی چرا آینقدر دوری که نمی توانم ببینمت چرا دیگر نیستی؟!!!

چکنم چقدر باید صبر کنم چقدر باید اشک ریزم تا بفهمی دوستت دارم من تو را به قیمت جانم دوست دارم

نمی دانم می دانی یا نه اما اگر می دانی این را هم بدان که بد دلم شکسته ولی باز هم صبر می کنم تا روزی

که بیایی و.......

دوستت دارم این را جدی می گویم.....

فرشته جووووووون موفق باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : فـــــــــــــرشته